Главная » 2018 » Сентябрь » 28 » АМПУ і ДП «КТО» оголосили про новий етап розширення контейнерного терміналу на Карантинному молі в Одесі
18:28
АМПУ і ДП «КТО» оголосили про новий етап розширення контейнерного терміналу на Карантинному молі в Одесі

У морському порту Одеса триває реалізація спільного проекту Адміністрації морських портів України та Дочірнього підприємства німецької компанії HHLA «Контейнерний термінал Одеса» (ДП «КТО») з розширення контейнерного терміналу на Карантинному молі.

Це один з проектів, спрямованих на розвиток портової інфраструктури, який реалізується Адміністрацією морських портів України в рамках генерального інвестиційної угоди. На сьогоднішній день АМПУ вже виконала свою частину зобов'язань за проектом на 87%. Побудовано та введено в експлуатацію причали 1К і 2К довжиною 650 м, облаштована операційна акваторія глибиною 14,6м. Крім того, АМПУ веде роботу по залученню кредитних коштів для завершення будівництва захисного хвилерізу на Карантинному молі довжиною 900 м.

За словами керівника АМПУ РайвісаВецкаганса, розширення контейнерного терміналу на Карантинному молі в Одеському порту - це успішний проект державно-приватного партнерства. «Він був розпочатий ще в 2010 р і його розвиток триває. Реалізація великих інфраструктурних проектів - це тривалий процес. Однак за підсумками синергетичний ефект від об'єднання зусиль АМПУ, приватного бізнесу із залученням іноземних інвестицій та «Укрзалізниці» виражається у збільшенні вантажообігу. Наша стратегічна мета - зміцнення позицій порту Одеса як одного з лідируючих портів, що займаються перевалкою контейнерів в Чорноморському басейні. Це тільки один із прикладів ДПП-проектів в портовій галузі. На сьогоднішній день у нас підписані меморандуми, інвестиційні договори та інші угоди з бізнесом, які передбачають більш ніж 30 млрд. грн. інвестицій в інфраструктуру наших портів. Слід відзначити, що співвідношення приватних інвестицій до державних по цим проектам становить 5 до 1 », - зазначив Райвіс Вецкаганс

У вересні 2018 р. ДП «КТО» розпочало будівництво на штучно створеній території Карантинного молу тилового майданчика для складування та обробки контейнерів загальною місткістю до 3 тис. TEU. Необхідність в цьому майданчику викликана загальним збільшенням контейнерного вантажопотоку терміналу в 2017-2018 рр., а також зростанням обробки вантажів на нових причалах 1К і 2К (понад 40% від усього вантажообігу ДП «КТО»). Новий майданчик, для якого на першому етапі будуть закуплені два козлових перевантажувача RTG, планується ввести в експлуатацію влітку-восени 2019 року. «Для нас дуже важливо, що Німеччина в непростий для України час вкладає великі інвестиції в розвиток контейнерного терміналу в Одеському порту, це є істотним внеском в розвиток транспортної інфраструктури України. Жоден іноземний інвестор не буде вкладати гроші, якщо він не бачить конструктивної позиції і співпраці з боку державних партнерів. Тому хочу подякувати адміністрації порту в особі Ігоря Ткачука, керівництву ДП «АМПУ» в особі РайвісаВецкаганса, за сприяння в успішній реалізації даного проекту », -відзначив президент ДП «КТО»Філіп Свенсен.

Концерн HHLA (материнська компанія ДП «КТО») вже інвестував понад 150 млн. доларів в контейнерний термінал. Для збільшення пропускної спроможності і підвищення ефективності роботи терміналу компанія планує вкласти ще кілька десятків мільйонів доларів. «Сам факт запуску нової інвестиційної програми - це знакова подія для нас і свідчить про те, що ми віримо в успіх нашого контейнерного терміналу в Одеському порту і перспективи розвитку української економіки в цілому», - підкреслив Філіп Свенсен.

Також він детально розповів про чотири глобальних компонента інвестиційної програми: «Це вкладення в термінальну інфраструктуру порту, це розвиток інтермодальних перевезень по всій Україні, це розширення нашого перевалочного бізнесу за рахунок інших видів вантажів разом з контейнерними, а також впровадження сучасних високотехнологічних ІТ рішень.

У свою чергу начальник Одеської філії АМПУ Ігор Ткачук зазначив, що компанія «КТО» в цьому році вже збільшила перевалку вантажів більш ніж на 10% і планує подальше збільшення вантажообігу. «Для адміністрації порту цей рік важливий ще й тому, що спільними зусиллями з німецькою стороною ми відновили спорудження нового хвилелому Карантинного молі. Для нас це великий прорив. Будівництво хвилерізу було призупинено майже п'ять років тому. Сьогодні цей проект знаходиться під пильним контролем Прем'єр-міністра України, Міністерства інфраструктури і, що дуже важливо, - уряду Німеччини. Кількість делегацій, які відвідали за останній час Одеський порт, темпи виконання робіт і кількість розпочатих інвестиційних проектів свідчить про те, що Одеський порт успішно розвивається і рухається вперед. І в цьому величезна заслуга в тому числі наших надійних партнерів, які з нами працюють вже 17 років - найбільший німецький логістичний концерн HHLA і ДП «КТО», - резюмував він.

Зараз зі станції «Одеса-порт» запущені регулярні контейнерні залізничні потяги в напрямках Івано-Франківськ, Дніпро та Харків. У найближчі дні очікується запуск блок-поїзда в напрямку Києва, в подальшому - на інші напрямки. Поїзд в Івано-Франківську область, що був запущений 5 місяців назад, вже завантажений більш ніж на 85%. Поїзд на Дніпро, який почав курсувати тільки два місяці тому, завантажений в середньому на 60%. Поїзд на Харків (було всього 4 відправки) завантажений в середньому поки до 30%. «З кожним новим рейсом зростає завантаження блок-поїздів. Клієнти дуже задоволені і вітають розвиток цього сервісу. Маршрутизація контейнеропотока і запуск регулярних блок-поїздів - це новий рівень сервісу і колосальний крок вперед та яскравий приклад ефективноїспівпраці держави, залізниці, Одеського порту та бізнесу. За це хочу окремо подякувати керівництву «Укрзалізниці» - Євгену Кравцовута В'ячеславу Єрьоміну, які змогли разом з нами, Адміністрацією Одеського порту, з нашими сусідами - терміналом «Бруклін-Київ Порт», забезпечити запуск регулярних контейнерних блок-поїздів з Одеського порту», - відзначив генеральний директор компанії Анастас Коккін.

Довідка:

Адміністрація морських портів України - державне підприємство, яке відповідає за ефективне управління державним майном в морських портах та розвиток портової інфраструктури. Протягом останніх трьох років АМПУ системно збільшує капітальні інвестиції в реалізацію інфраструктурних проектів. У 2018 року за цим напрямком планується виділити понад 2,5 млрд грн., що в 4 рази більше, ніж у 2015 р.

До складу АМПУ входить 13 морських портів, які займають 2,9 тис. га земельних ділянок та 55 тис. га акваторії, 263 причали протяжністю 40 км. Морські порти забезпечують більш 40% міжнародного вантажообігу України. Обсяг перевалки вантажів в 2017 р .склав 133 млн.т.

Категория: ПОРТЫ. ИНФРАСТУКТУРА | Просмотров: 330 | Добавил: admins_1 | Теги: #КТ Одесса#Карантинный мол#терминал | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]