Главная » 2017 » Сентябрь » 4 » Міністерство інфраструктури внесло Положення про створення Морської адміністрації в Кабмін, - Володимир Омелян
10:33
Міністерство інфраструктури внесло Положення про створення Морської адміністрації в Кабмін, - Володимир Омелян

Морська адміністрація має бути створена. Створення агенств необхідне для належної реалізації політики та виконання наших міжнародних зобов'язань. Тоді міністерство зможе сконцентруватися на своїх безпосередніх функціях з формування стратегії розвитку транспортної галузі в цілому. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час зустрічі із бізнесом, яка відбулась 1 вересня 2017 року в Американській торговій палаті (АСС).

«Міністерство інфраструктури внесло Положення про створення Морської адміністрації в Кабмін. Сподіваюсь, Уряд швидко прийме необхідне рішення, а бізнес його підтримає. У нас є вже Укравтодор, Державіаслужба, буде Морська адміністрація та, сподіваюсь, Залізнична адміністрація, яка, зокрема, буде займатись питаннями тарифної політики», - заявив Міністр інфраструктури.

Вчора, 31 серпня 2017 року, Володимир Омелян провів зустріч із бізнесом на майданчику Європейської бізнес асоціації (ЕВА), під час якої також обговорювалися питання розвитку морського транспорту: «Базові речі, які ми очікуємо від парламенту, і позиція Президента та Уряду є одностайною – це дозвіл приватизації або концесії морських портів України. Законопроект про концесію знаходиться на стадії доопрацювання, восени цього року ми внесемо його до Верховної Ради для того, щоб мати повномасштабне залучення інвестицій у морську галузь».

За словами Міністра, бачення міністерства збігається із баченням Уряду: «Свідченням цього є переговори Прем’єр-міністра, керівника Національної ради з питань інвестицій Б.Ложкіна, Міністерства інфраструктури з "Hutchison Ports", портовим оператором номер один у світі. Вони готові робити заявку щодо оренди, але, безумовно, їх цікавить концесія, повномасштабна можливість у комфортному правовому полі здійснювати великі інвестиції. Такі самі переговори ми зараз проводимо з DP World і, сподіваюсь, до кінця цього року в морську галузь зайдуть два світові гіганти. Разом з українськими компаніями, що вже досягли в багатьох випадках гарних показників і показують свою ефективність, ми можемо мати величезний кумулятивний позитивний ефект. Закон про концесіЮ – це ключ до успішної України. Це ключ для залучення прямих іноземних інвестицій, єдиного джерела фактично насичення економіки України».

Окремо Володимир Омелян зупинився на питанні ставок портових тарифів і зборів: «Ця тема давно дискутується, але я хотів би нагадати, що саме Міністерство інфраструктури в теперішньому складі фактично почало цю величезну роботу. До того були розмови, роботи не велося. Методика майже готова і в цій методиці у нас є дві ключові складові. Це базова ставка, яка повинна бути скерована на утримання існуючих гідротехнічних споруд, об’єктів водного господарства, а також інвестиційна складова. Ми зараз відпрацьовуємо методику інвестиційної складової для того, щоб інвестор мав гарантоване джерело компенсації своїх інвестицій і міг інвестувати в комфортному середовищі. Я сподіваюся, що восени це питання буде винесено на обговорення бізнес-спільноти. Вірю, що така дискусія буде плідною і ми отримаємо якісний документ. Є політична підтримка Прем’єр-міністра, що портові тарифи і збори повинні бути знижені. Тому ми сподіваємося, що 50% - це буде максимальна цифра, будемо боротися і за 30 %. Це наша базова позиція відрахувань до бюджету, щоб галузь могла спокійно і ритмічно розвиватися».

Міністр інфраструктури наголосив, що важливим є схвалення законопроекту «Про внутрішній водний транспорт». Ми готові на можливі компроміси, на можливе обговорення. Але новий закон потрібен. Без нього галузь далі перебуває в стагнації. Славнозвісні баржі будуть ходити, але це не той тоннаж, який потрібен Україні. Нам потрібно не 5, 7, 10 мільйонів тонн, а 35, 50, 70 мільйонів тонн на річках України для того, щоб ми зекономили ресурси на дорожню галузь, зекономили на залізниці».

Володимир Омелян окремо зупинився на питанні розвитку української залізниці: «Єдиний критерій для успіху Укрзалізниці – це конкуренція на залізничній інфраструктурі. Це означає, що на рівних правах приватні власники локомотивів, рухомого складу повинні конкурувати з українською державною компанією. Лише в цьому випадку ця компанія буде успішна, вона очиститься від корупції. Відповідь одна – докорінна реформа Укрзалізниці, прийняття закону про залізничний транспорт, який пройшов всі можливі обговорення, і ми мусимо усунути штучні перепони щодо внесення його на голосування».

«Щодо підвищення тарифів на вантажні перевезення Укрзалізницею. Ми свою позицію не міняємо. Міністерство інфраструктури завжди виступало з дуже простої позиції. Безумовно, на залізниці повинен бути ринковий тариф на перевезення. Бо лише ринковий тариф дасть можливість оновлення рухомого складу, закупки нових локомотивів, модернізації компанії, а отже, гарантування виробникам стабільного логістичного ланцюжка по всій території України та транзиту всією територією України. Більше того, ринковий залізничний тариф покличе за собою розвиток внутрішніх водних шляхів, адже набагато дешевше возити саме річкою. Але ми категорично проти того, щоб ми підвищували залізничний тариф і знову ці гроші проїдалися. Ми так і не отримали відповіді від Укрзалізниці, куди пішли майже 4 мільярди гривень, які отримали за рахунок підвищення на 15% тарифу на вантажні перевезення в минулому році. Тому я сподіваюся, що спільно Укрзалізниця, Міністерство інфраструктури, Уряд України разом з бізнесом знайдуть правильне компромісне рішення», - додав очільник Міністерства.

Источник: http://mtu.gov.ua/news/29056.html

Категория: РЕГУЛЯТОРНАЯ ПОЛИТИКА | Просмотров: 369 | Добавил: admins_1 | Теги: #Морська адміністрація#Володимир Ом | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]