Главная » 2009 » Март » 28 » Головна проблема законодавства України на сьогоднішній день полягає в тому, що інвестору дуже складно вкладати кошти в державні підприємства
19:45
Головна проблема законодавства України на сьогоднішній день полягає в тому, що інвестору дуже складно вкладати кошти в державні підприємства
«Головна проблема законодавства України на сьогоднішній день полягає в тому, що інвестору дуже складно вкладати кошти в державні підприємства», – вважає заступник Міністра Володимир Работньов. На сьогодні спільна діяльність, котра можлива за умов українського законодавства, має багато недоліків. Найбільшим недоліком є складність розподілення державних та приватних грошей, прибутку в цілому, і відповідно визначення доцільності та справедливості умов спільної діяльності.
Водночас, в українських портах працює багато приватних компаній. «Підвищення долі приватної власності у роботі портів успішно знімає із державних підприємств фактор впливу коньюктури ринку», – наголошує Володимир Работньов. Наприклад, майже всі вантажі в Одеському морському торговельному порту переробляють приватні компанії. Зі свого боку порт позбавляється економічного ризику і отримує плату за надання послуг та використання спеціалізованого майнового комплексу порту, який не підлягає приватизації: підхідні канали, причали, пасажирські вокзали, засоби навігаційного обладнання, автомобільні дороги і залізничні колії та інше.
У зв’язку із великим урожаєм в минулому році зернові трейдери звернули особливу увагу на розвиток перевезень зерна через порти України. Перш за все мова йде про будівництво портових зернових елеваторів. Сьогодні українські порти здатні перевантажувати близько 27 млн. тонн зерна в рік, а показники врожаю вказують на можливу необхідність переробки 35-40 млн. тонн», – сказав заступник Міністра Володимир Работньов.
Міністерство транспорту і зв’язку розробило близько 40 інвестиційних проектів по морській галузі. Загалом, у 2008 році зусилля Мінтрансзв’язку були спрямовані на нормативне врегулювання процедури інвестування та пошук іноземних інвесторів. Нагадаємо, що у минулому році Міністерством був розроблений і зараз проходить затвердження порядок проведення конкурсу з елементами аукціону по залученню інвесторів для реконструкції та модернізації об’єктів підприємств транспортної галузі. «Проте, до прийняття «Закону про порти» механізм діяльності приватних підприємств у державних портах буде залишатись законодавчо не врегульованим», – вважає Володимир Работньов.

Джерело: ПРЕС-СЛУЖБА МІНІСТЕРСТВА ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ`ЯЗКУ УКРАЇНИ

Категория: РЕГУЛЯТОРНАЯ ПОЛИТИКА | Просмотров: 614 | Добавил: admins | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]