Главная » 2021 » Ноябрь » 9 » АЗІЯ У КОНТЕЙНЕРНИХ ПЕРЕВЕЗЕННЯХ
10:55
АЗІЯ У КОНТЕЙНЕРНИХ ПЕРЕВЕЗЕННЯХ

У четвертому кварталі 2021 року очікується підвищений попит на контейнерні перевезення через китайські національні свята, Різдво та Китайський Новий рік. За попередньою інформацією компанії Maersk попит на автомобільні, авіа, залізничні та морські доставки в Азії залишиться завищеним, а напередодні свят потреба у вантажоперевезеннях у КНР зросте на 10%.

Сплеск нових випадків зараження коронавірусом призвів до часткового закриття одного з найжвавіших контейнерних портів у світі – Нінбо-Чжоушань. Китайський порт Яньтянь у травні та червні також був змушений закритися більш ніж на місяць через спалахи інфекції.

Перевантаженість портів та великі фрахтові ставки створюють перешкоди та затримки у графіках роботи світових компаній. За даними головного митного управління Китаю, за 8 місяців 2021 року товарообіг Піднебесної зріс на 34,2%. У річному вирахуванні – це 3,827 трильйона доларів. Експорт у період січень-серпень зріс на 33,7%, а імпорт – на 34,8%.

Товарообіг Росії та Китаю за той же період зріс на 29,5% у річному обчисленні. Експорт до Росії за період січень-серпень піднявся на 31,6%. Імпорт російської продукції та послуг збільшився на 27,8%.

У 2020 році, за інформацією Міністерства транспорту КНР, порт Шанхай обробив 45,3 млн. TEU. За перше півріччя 2021 року минуло вже 22,9 млн TEU, що на 14% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Крім зростання перевезень у контейнерах спостерігається сильне зростання виробництва цих контейнерів у Китаї. За даними агентства Drewry, виробництво сухих великотоннажних контейнерів за 6 місяців поточного року зросло до 3 млн. TEU (+235%). Аналітики вважають, що цей показник до кінця 2021 року перевищуватиме торішній більш ніж удвічі.

«Імпортери та експортери постраждали за час пандемії. Чергові зупинки та збої в роботі основних великих портів Китаю – це новий удар по глобальному ланцюжку поставок, що спричиняє додаткові витрати. З початку третього кварталу затримки стають значнішими, оскільки товар не відправляється у призначений час через брак вантажних потужностей на суднах, нестачу обладнання, негоди, дисбаланси між контейнерами на імпорт та експорт», – говорить В'ячеслав Гураль, директор регіону Азія в AsstrA.

Попит на міжконтинентальні залізничні перевезення у 4 кварталі буде вищим, ніж минулого року. За перші вісім місяців цього року запущено 10 052 вантажні потяги Китай-Європа, що на 32% більше ніж минулого року. До Європи було відправлено 967 тисяч тонн контейнерів, це на 40% перевищує показники 2020 року. За оцінками експертів, кордони залишаться перевантаженими у поточному році та першому кварталі 2022 року.

«Передноворічний ажіотаж, високий сезон, а також додатковий пандемічний контроль з боку китайської влади однозначно вплине на термін відправлення вантажів. Клієнтам слід взяти до уваги ймовірне збільшення транзитного часу та термінів доставки та планувати перевезення якомога раніше», – продовжує В'ячеслав Гураль.

Для виходу з ситуації, що склалася і згладжування наслідків для клієнтів, AsstrA впроваджує рішення, які включають альтернативні маршрути в обхід перевантажених точок, закупівлю додаткових контейнерів, а також використання передових цифрових технологій.

Источник: https://logist.fm/news/aziya-u-konteynernih-perevezennyah

Категория: СУДОХОДСТВО | Просмотров: 150 | Добавил: admins_1 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]