10:21 Новий очільник АМПУ провів нараду, під час якої піддав критиці керівництво Одеського порту | |
Виконуючий обов'язки Голови ДП «АМПУ» Райвис Вецкаганс провів виробничу нараду в Одеському морському порту, в ході якої піддав критиці керівництво порту. Так, протягом багатьох років не завершується будівництво портових «довгобудів»: терміналу на Карантинному молу, причалу № 1-з. Більше року не вирішено питання реконструкції морського вокзалу порту з розміщенням там проекту «Відкритий митний простір». Керівник Адміністрації морських портів детально ознайомився з ходом будівництва кожного об'єкту капітальних інвестицій та сконцентрував увагу присутніх на нараді керівників порту на низьку якість виробничої дисципліни і на невиконаних зобов'язання перед інвесторами. «Інвестора, який приходить в український порт, не цікавлять внутрішні бюрократичні процедури, узгодження в органах державної влади, судові тяганини та інше. Якщо ви берете на себе зобов'язання з будівництва об'єкту — він має бути зданий в чіткі строки, прописані в договорі. Ми повинні створювати сприятливе середовище для роботи бізнесу, а не штучні бар'єри, які заважають залученню інвестицій»,— зазначив керівник підприємства. Найближчим часом Райвіс Вецкаганс має намір зустрітися з керівництвом компаній-інвесторів для перезавантаження відносин, а також для визначення подальших кроків з реалізації зазначених інвестиційних проектів. «У найкоротші терміни ми проведемо аудит відсутньої, але необхідної документації, в тому числі щодо коригування діючих проектів, і зробимо оптимальні кроки для якнайшвидшої реалізації зазначених інвестиційних планів»,— підкреслив Райвис Вецкаганс. Нагадаємо, будівництво контейнерного терміналу на Карантинному молу призупинено через просідання хвилерізу ще в 2014 році.До сьогоднішнього дня між компанією-підрядником і портовою адміністрацією триває судова тяганина. Будівництво причалу № 1-з як частини нового зернового терміналу на Андросівському молу мало бути завершено в 2014 році, але триває й досі, а реконструкція морського вокзалу Одеського порту для розміщення там «Відкритого митного простору» (нового митного терміналу, сервіс і контроль в якому буде відбуватися за принципом Єдиного вікна) буксує через неузгодженість дій керівництва порту і проектантів. Також в ході наради наголошувалося, що Одеський порт — лідер серед інших портів країни за кількістю інвестиційних проектів, що реалізуються. Источник: прес-служба АМПУ | |
|
Всего комментариев: 0 | |