Главная » 2009 » Март » 28
«Морські адміністрації існують у всіх країнах, котрі мають вихід в море. Фактично, єдиним винятком до 5 березня 2009 року була Україна», – сказав в інтерв’ю журналістам ТРК «Ера» заступник Міністра транспорту і зв’язку Володимир Работньов. Функції морської адміністрації прописані у міжнародних конвенціях, в яких бере участь Україна, проте Державний департамент морського і річкового транспорту по багатьох пунктах не мав необхідних повноважень. Заступник Міністра зауважив, що кількість працівників департаменту складала лише 60 чоловік, що недостатньо для морської адміністрації такої потужної морської держави як Україна.
Передбачається, що в складі Державної адміністрації морського і річкового транспорту необхідні органи або їх підрозділи, котрі існують уже сьогодні, об’єднаються в єдину систему.
Згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009 року №227 Державна адміністрація морського і річкового транспорту як урядовий орган, що діє у системі Мінтрансзв’я ... Читать дальше »
Категорія: РЕГУЛЯТОРНАЯ ПОЛИТИКА | Переглядів: 676 | Додав: admins | Дата: 2009-03-28 | Коментарі (0)

«Головна проблема законодавства України на сьогоднішній день полягає в тому, що інвестору дуже складно вкладати кошти в державні підприємства», – вважає заступник Міністра Володимир Работньов. На сьогодні спільна діяльність, котра можлива за умов українського законодавства, має багато недоліків. Найбільшим недоліком є складність розподілення державних та приватних грошей, прибутку в цілому, і відповідно визначення доцільності та справедливості умов спільної діяльності.
Водночас, в українських портах працює багато приватних компаній. «Підвищення долі приватної власності у роботі портів успішно знімає із державних підприємств фактор впливу коньюктури ринку», – наголошує Володимир Работньов. Наприклад, майже всі вантажі в Одеському морському торговельному порту переробляють приватні компанії. Зі свого боку порт позбавляється економічного ризику і отримує плату за надання послуг та використання спеціалізованого майнового комплексу порту, який не підлягає приватизації: підхідні канал ... Читать дальше »
Категорія: РЕГУЛЯТОРНАЯ ПОЛИТИКА | Переглядів: 644 | Додав: admins | Дата: 2009-03-28 | Коментарі (0)