Главная » 2020 » Февраль » 3 » Наступний концесійний конкурс плануємо в порту «Чорноморськ», – Владислав Криклій
11:01
Наступний концесійний конкурс плануємо в порту «Чорноморськ», – Владислав Криклій

Наступний концесійний конкурс плануємо в морському порту Чорноморськ. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час презентації переможців перших концесійних конкурсів в портах України. Участь у заході взяли Міністр розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України Тимофій Милованов, Міністр і транспорту та комунікацій Держави Катар Джасім Аль Сулейті, голова регіонального представництва IFC в Україні та Білорусі Джейсон Пеллмар, заступник голови ЄБРР в Україні Марк Магалецький, представники компанії Рісоіл-Херсон Шота Хаджишвілі та Давід Бежуашвілі, представник QTerminals Невілл Біссетт, голова Херсонської обласної державної адміністрації Юрій Гусєв, голова проектного офісу SPILNO при Міністерстві інфраструктури Тарас Бойчук.

Владислав Криклій наголосив, що концесії та інвестиції мають стати рушійною силою оновлення та розвитку української інфраструктури: «Перші концесійні конкурси у портах України успішно проведено. Їх виграли компанії Рісоіл-Херсон та QTerminals, які мають досвід, ресурси та амбітні плани на довгострокову перспективу. Порти Херсон та Ольвія стануть точками росту для концесіонерів та української економіки, дадуть перспективу людям і розвиток територіям присутності. Сумарний обсяг інвестицій у розвиток портів Херсон та Ольвія у найближчі 5 років складе 3,7 млрд гривен», – заявив Міністр інфраструктури України.

Очільник Міністерства повідомив, що переможець концесійного конкурсу у порту Херсон компанія Рісоіл-Херсон інвестує 300 млн гривень у розвиток порту впродовж чотирьох років, що на 40 % більше, ніж встановлювалось вимогами конкурсу. Переможець конкурсу у порту Ольвія компанія QTerminals з Катару вкладе в розвиток порту впродовж 5 років 3,4 млрд гривень. За словами Міністра інфраструктури, це одна з найбільших прямих іноземних інвестицій у портову галузь України за всю історію незалежності.

«Державно-приватне партнерство є нашим фаворитом, тож не зупиняємось. Готуємо концесійні проєкти у морських портах Маріуполь, Бердянськ, Одеса та Чорноморськ. Наступний концесійний конкурс буде в морському порту Чорноморськ. Там ми пропонуємо інвесторам контейнерний термінал та поромну переправу. Далі – конкурс у морському порту Одеси, де інвесторів має зацікавити пасажирський термінал та готель. Окрім цього, за підтримки Світового банку працюємо над проєктами концесійних доріг. Львів – Стрій та Львів –Тернопіль. До кінця лютого плануємо визначитись щодо концесійних проєктів у аеропортах Львів, Запоріжжя, Херсон та Чернівці. Також готуємо концесії вокзалів залізничних станцій Чоп, Дніпро Миколаїв, Харків, Хмельницький, які мають дати нову якість для наших пасажирів на залізниці», – підкреслив Владислав Криклій.

Очільник Міністерства подякував команді Міністерства інфраструктури, проектному офісу SPILNO та партнерам із Міжнародної фінансової корпорації та ЄБРР за ефективну роботу та плідну співпрацю.

Міністр розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України Тимофій Милованов зазначив, що українська економіка та інфраструктура є недоінвестованими і залучення концесіонерів та інвестицій є критично важливими аспектами їхнього розвитку.

Міністр і транспорту та комунікацій Держави Катар Джасім Аль Сулейті повідомив, що з боку уряду та підприємців Катару є велика увага до концесії порту Ольвія, яка стала новим етапом у розвитку двосторонніх відносин з Україною у сфері транспорту та інфраструктури.

Регіональний менеджер IFC в Україні, Білорусі та Молдові Джейсон гаголосив, що IFC сприяє модернізації інфраструктури в Україні та вдячна уряду України за співробітництво: «IFC вдячна Уряду України, який визнав наш досвід у концесійних проектах та поклав на нас відповідальність мобілізувати інвестиції для оновлення інфраструктури країни через даний механізм. Обидва проекти, що перемогли на торгах, чітко відповідають потребам держави з точки зору інвестиційних зобов’язань, концесійних платежів до бюджету, а також захисту інтересів працівників підприємств та місцевих громад. Ми продовжимо плідну співпрацю з Урядом у підготовці чергової хвилі пілотних концесійних проектів в інших галузях інфраструктури, включаючи дороги, аеропорти та залізницю, а також у секторах енергетики та охорони здоров’я», – сказав Джейсон Пеллмар.

Заступник директора Європейського Банку Реконструкції та Розвитку в Україні, керівник сектору інфраструктури ЄБРР в Україні Марк Магалецький відзначив ефективну співпрацю Міністерства інфраструктури України, державних підприємств і міжнародних партнерів з розробки та підготовки проєктів концесій у портах Херсон та Ольвія і повідомив, що ЄБРР розглядає можливість фінансування наступних концесійних проєктів.

Представники компанії Рісоіл-Херсон Шота Хаджишвілі та Давід Бежуашвілі і представник QTerminals Невілл Біссетт подякували за чесні і прозорі конкурси та представили амбітні плани з реалізації концесій у морських портах Херсон та Ольвія.

Наступний концесійний конкурс плануємо в морському порту «Чорноморськ». Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час презентації переможців перших концесійних конкурсів у портах України. Участь у заході взяли Міністр розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України Тимофій Милованов, Міністр транспорту та комунікацій Держави Катар Джасім Аль Сулейті, голова регіонального представництва IFC в Україні та Білорусі Джейсон Пеллмар, заступник голови ЄБРР в Україні Марк Магалецький, представники компанії Рісоіл-Херсон Шота Хаджишвілі та Давід Бежуашвілі, представник QTerminals Невілл Біссетт, голова Херсонської обласної державної адміністрації Юрій Гусєв, голова проектного офісу SPILNO при Міністерстві інфраструктури Тарас Бойчук.

Владислав Криклій наголосив, що концесії та інвестиції мають стати рушійною силою оновлення та розвитку української інфраструктури: «Перші концесійні конкурси у портах України успішно проведено. Їх виграли компанії Рісоіл-Херсон та QTerminals, які мають досвід, ресурси та амбітні плани на довгострокову перспективу. Порти «Херсон» та «Ольвія» стануть точками росту для концесіонерів та української економіки, дадуть перспективу людям і розвиток територіям присутності. Сумарний обсяг інвестицій у розвиток портів «Херсон» та «Ольвія» у найближчі 5 років складе 3,7 млрд гривен», – заявив Міністр інфраструктури України.

Очільник Міністерства повідомив, що переможець концесійного конкурсу у порту «Херсон» – компанія Рісоіл-Херсон інвестує 300 млн гривень у розвиток порту впродовж чотирьох років, що на 40% більше, ніж встановлювалось вимогами конкурсу. Переможець конкурсу у порту «Ольвія» – компанія QTerminals з Катару вкладе в розвиток порту впродовж 5 років 3,4 млрд гривень. За словами Міністра інфраструктури, це одна з найбільших прямих іноземних інвестицій у портову галузь України за всю історію незалежності.

«Державно-приватне партнерство є нашим фаворитом, тож не зупиняємось. Готуємо концесійні проекти у морських портах «Маріуполь», «Бердянськ», «Одеса» та «Чорноморськ». Наступний концесійний конкурс буде в морському порту «Чорноморськ». Там ми пропонуємо інвесторам контейнерний термінал та поромну переправу. Далі – конкурс у морському порту Одеси, де інвесторів має зацікавити пасажирський термінал та готель. Окрім цього, за підтримки Світового банку працюємо над проектами концесійних доріг. Львів – Стрій та Львів –Тернопіль. До кінця лютого плануємо визначитись щодо концесійних проектів у аеропортах «Львів», «Запоріжжя», «Херсон» та «Чернівці». Також готуємо концесії вокзалів залізничних станцій «Чоп», «Дніпро», «Миколаїв», «Харків», «Хмельницький», які мають дати нову якість для наших пасажирів на залізниці», – підкреслив Владислав Криклій.

Очільник Міністерства подякував команді Міністерства інфраструктури, проектному офісу SPILNO та партнерам із Міжнародної фінансової корпорації та ЄБРР за ефективну роботу та плідну співпрацю.

Міністр розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України Тимофій Милованов зазначив, що українська економіка та інфраструктура є недоінвестованими і залучення концесіонерів та інвестицій є критично важливими аспектами їхнього розвитку.

Міністр транспорту та комунікацій Держави Катар Джасім Аль Сулейті повідомив, що з боку Уряду та підприємців Катару є велика увага до концесії порту «Ольвія», яка стала новим етапом у розвитку двосторонніх відносин з Україною у сфері транспорту та інфраструктури.

Регіональний менеджер IFC в Україні, Білорусі та Молдові Джейсон наголосив, що IFC сприяє модернізації інфраструктури в Україні та вдячна Уряду України за співробітництво: «IFC вдячна Уряду України, який визнав наш досвід у концесійних проектах та поклав на нас відповідальність мобілізувати інвестиції для оновлення інфраструктури країни через даний механізм. Обидва проекти, що перемогли на торгах, чітко відповідають потребам держави з точки зору інвестиційних зобов’язань, концесійних платежів до бюджету, а також захисту інтересів працівників підприємств та місцевих громад. Ми продовжимо плідну співпрацю з Урядом у підготовці чергової хвилі пілотних концесійних проектів в інших галузях інфраструктури, включаючи дороги, аеропорти та залізницю, а також у секторах енергетики та охорони здоров’я», – сказав Джейсон Пеллмар.

Заступник директора Європейського банку реконструкції та розвитку в Україні, керівник сектору інфраструктури ЄБРР в Україні Марк Магалецький відзначив ефективну співпрацю Міністерства інфраструктури України, державних підприємств і міжнародних партнерів з розробки та підготовки проектів концесій у портах «Херсон» та «Ольвія» і повідомив, що ЄБРР розглядає можливість фінансування наступних концесійних проектів.

Представники компанії Рісоіл-Херсон Шота Хаджишвілі та Давід Бежуашвілі і представник QTerminals Невілл Біссетт подякували за чесні і прозорі конкурси та представили амбітні плани з реалізації концесій у морських портах «Херсон» та «Ольвія».

Джерело: https://maritimebusinessnews.com.ua/

Категория: РЕГУЛЯТОРНАЯ ПОЛИТИКА | Просмотров: 321 | Добавил: admins_1 | Теги: #порт Черноморск# | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]