Главная » Статьи » ОБЗОРЫ

Альтернативні портові потужності у країнах Європи

Незаконна блокада російськими кораблями Чорномоського та Азовського басейнів призвела до тимчасового закриття 4 портів континентальної України: Маріуполь, Бердянськ, Херсон та Скадовськ. Інші морські порти України також заблоковані через н ворогом морських шляхів. Все це створює перешкоди для реалізації експортно-імпортного потенціалу України і актуалізує питання пошуку тимчасових альтернативних маршрутів.

Вантажовідправникам була зрозуміла логістика в Україні до початку війни: експорт залізної руди (близько 30 млн т) - залізницею до порту Південний із навантаженням на судно типу Capesize; зернові вантажі (близько 40 млн т на рік) прямували до портів Великої Одеси, Миколаївщини для завантаження на судно типу Panamax. Наразі наша логістика має перелаштовуватися на порти європейських країн. Передусім, використовуючи залізничний транспорт - через взаємодію УЗ з європейськими операторами з перестановкою вагонів 1520/1435 мм, або перевантаженням контейнерів.

Вже сьогодні відбуваються тестові відправлення у порти Європи та кінцевим покупцям у країнах ЄС:

- у порту Констанца навантажений Panamax українською кукурудзою,

- залізницями доставлено зерновий потяг до Австрії,

- свої можливості в рамках проекту "Зерновий міст" пропонує DB Cargo AG,

- порти Болгарії та Балтики готуються перевалювати український вантаж.

- обговорюється питання створення спільних підприємств: УЗ з європейськими перевізниками у форматі "експедитор/оператор" для реалізації ідеї "єдиного вікна" та комплексної ставки.

Аналіз можливостей використання Україною потужностей портів європейського континенту показав наявність низки портів в умовно 4 басейнах: Балтика, Північне море, Середземноморський басейн та порти західного узбережжя Чорного моря.

Безумовно, поки що не всі розглянуті порти готові до наших експортних відправок вантажів в обсягах від 70 до 100 млн т на рік різної номенклатури. Деякі з них мають обмеження по складах, глибинах, термінальних потужностях. Найбільш оптимальним зараз вбачається саме диверсифікація, аби не створювати навантаження на певні західні залізничні переходи та термінальні потужності.

Час покаже, які з транспортних коридорів та маршрутів стануть основними, а зараз транспортні компанії зроблять все можливе аби допомогти пережити наслідки війни та зробити все можливе для відновлення прийому суден зі всього світу в українських гаванях.

Источник: https://cfts.org.ua/blogs/alternativni_portovi_potuzhnosti_u_kranakh_evropi_642



Источник: https://cfts.org.ua/blogs/alternativni_portovi_potuzhnosti_u_kranakh_evropi_642
Категория: ОБЗОРЫ | Добавил: admins_1 (2022-05-11) | Автор: Володимир Шемаєв
Просмотров: 132 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]