Главная » Статьи » ОБЗОРЫ

Новая "реформа" на очереди, или Как добить украинский флот

Трохи про "Нібулон"

За час роботи на українському ринку наша компанія не отримувала жодних пільг від держави на організацію річкових перевезень.

За проектами, розробленими українцями, ми збудували з українського металу наш вантажний український флот, який працює під українським прапором і на якому працюють виключно українці.

Сьогодні у нас 53 одиниці флоту.

Нам ніхто не допомагав розчищати русла рік та робити днопоглиблення на Дніпрі, Південному Бугу та інших річках.

Ми самі, не завдяки підтримці держави, а завдяки тому що держава нам заважала, впродовж п'яти років отримали 47 дозволів на виконання днопоглиблення і самі за власні кошти це зробили.

Якби ми це не зробили, через Південний Буг могли б ходити гуси.

Дешево чи швидко

Зараз річкові перевезення є дорожчими, ніж залізничні. У всіх розвинених країнах — навпаки. Там вже давно зрозуміли, що тільки річковий транспорт може зняти навантаження з доріг та зекономити кошти на ремонт автомобільних та залізничних магістралей.

1 млн тонн вантажу, перевезеного річкою, зекономить 790 млн гривень на ремонтні автомобільних доріг.

Чому річковий транспорт повинен бути дешевшим за наземні види транспорту? Тому що річкові перевезення є більш повільними і програють наземним видам транспорту у строках доставки вантажів. Наприклад, тривалість рейсу Очаків-Кремнчуг-Очаків становить 10 діб, а доставка вантажу з Кременчуга до Миколаєва залізницею триватиме лише 2 доби.

Тому бізнес сам має вирішувати, що для нього важливіше — строки доставки чи вартість перевезень.

Полный вариант статьи читайте :http://www.epravda.com.ua/rus/columns/2016/11/14/611069/

 

 

 



Источник: http://www.epravda.com.ua/rus/columns/2016/11/14/611069/
Категория: ОБЗОРЫ | Добавил: admin (2016-11-16) | Автор: Алексей Вадатурский
Просмотров: 414 | Теги: #речные#перевозки#реформа#Верховная | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]