Главная » Статьи » ОБЗОРЫ |
Трохи про "Нібулон" За час роботи на українському ринку наша компанія не отримувала жодних пільг від держави на організацію річкових перевезень. За проектами, розробленими українцями, ми збудували з українського металу наш вантажний український флот, який працює під українським прапором і на якому працюють виключно українці. Сьогодні у нас 53 одиниці флоту. Нам ніхто не допомагав розчищати русла рік та робити днопоглиблення на Дніпрі, Південному Бугу та інших річках. Ми самі, не завдяки підтримці держави, а завдяки тому що держава нам заважала, впродовж п'яти років отримали 47 дозволів на виконання днопоглиблення і самі за власні кошти це зробили. Якби ми це не зробили, через Південний Буг могли б ходити гуси. Дешево чи швидко Зараз річкові перевезення є дорожчими, ніж залізничні. У всіх розвинених країнах — навпаки. Там вже давно зрозуміли, що тільки річковий транспорт може зняти навантаження з доріг та зекономити кошти на ремонт автомобільних та залізничних магістралей. 1 млн тонн вантажу, перевезеного річкою, зекономить 790 млн гривень на ремонтні автомобільних доріг. Чому річковий транспорт повинен бути дешевшим за наземні види транспорту? Тому що річкові перевезення є більш повільними і програють наземним видам транспорту у строках доставки вантажів. Наприклад, тривалість рейсу Очаків-Кремнчуг-Очаків становить 10 діб, а доставка вантажу з Кременчуга до Миколаєва залізницею триватиме лише 2 доби. Тому бізнес сам має вирішувати, що для нього важливіше — строки доставки чи вартість перевезень. Полный вариант статьи читайте :http://www.epravda.com.ua/rus/columns/2016/11/14/611069/
Источник: http://www.epravda.com.ua/rus/columns/2016/11/14/611069/ | |
Просмотров: 414 | | |
Всего комментариев: 0 | |