Главная » 2017 » Март » 20 » Що стоїть за наказом міністра інфраструктури про ліквідацію Громадської ради
11:58
Що стоїть за наказом міністра інфраструктури про ліквідацію Громадської ради

На сайті Міністерства інфраструктури України з’явився наказ міністра Володимира Омеляна №97 від 14 березня «Про дострокове припинення діяльності Громадської ради при Міністерстві інфраструктури України». Як відомо, громадські ради при органах виконавчої влади покликані сприяти діяльності міністерств і відомств. Ну, і звісно ж, контролювати таку діяльність...

Втім, після появи згаданого наказу, складається враження, що нинішньому керівництву Міністерства інфраструктури комфортніше працювати без надмірного контролю. Причому, за словами керівництва Громадської ради, аргументація Володимира Омеляна, меншою мірою, викликає подив. Та й офіційного повідомлення на адресу розформованої структури від міністерства не надходило.

«В опублікованому на сайті наказі міститься посилання, буцімто, на наше рішення про саморозпуск. Однак, ми, як відомо, нічого подібного не ухвалювали, – щиро дивується голова Громадської ради при Мінінфраструктури Володимир Севрюков. – Саме тому члени правління зібралися і ухвалили рішення звернутися до суду – щоб оскаржити даний наказ. По-друге, керуючись указом Президента, керуючись 996-ю постановою уряду щодо роботи громадських рад, ми вирішили звернутися як до глави держави, так і до прем’єр-міністра. А ще – до депутатів Верховної Ради. Це – такі принципові питання, які ми щойно ухвалили».

Згадані Володимиром Севрюковим рішення члени правління ухвалили, зібравшись на термінову нараду. А вже 6 квітня, відповідно до графіку, має відбутися засідання усього складу Громадської ради при Міністерстві інфраструктури. Її представники сподіваються, що доти суд, принаймні, призупинить дію наказу міністра до вирішення питання по суті.

«Наше першочергове завдання – домогтися, щоб судові органи призупинили дію згаданого наказу. А вже в подальшому мають були винесені рішення, що дають оцінку діяльності міністерських чиновників. На мою думку, ця діяльність, на жаль, містить ознаки зловживання владою», каже голова Комітету логістики Громадської ради при Мінінфраструктури Олег Платонов.

З ним погоджується також голова Комітету автотранспорту й дорожнього господарства Громадської ради Леонід Костюченко: «Ми просто зобов’язані довести міністру Володимиру Омеляну, що його дії – неправомірні».

На окрему увагу заслуговує той факт, що наказ міністра було підписано після того, як Громадська рада на своєму попередньому засіданні ухвалила рішення про визнання роботи Міністерства інфраструктури незадовільною.

«На тому засіданні, яке відбувалося 28 лютого, йшлося про виконання Міністерством інфраструктури плану заходу в рамках програми уряду. Очевидно, що ми хотіли послухати: як у нашому профільному відомстві працювали в 2016-му році. Однак, на це засідання не прибули ні заступник міністра, ні державний секретар, ні сам міністр. А виконання заходів, за даними самих міністерських чиновників, складає десь 15-20 відсотків, а в окремих випадках – взагалі нуль. Хоча Громадська рада неодноразово наголошувала на необхідності активізувати роботу. В результаті – ми висловили претензії до такої діяльності і ухвалили рішення про визнання роботи Міністерства інфраструктури незадовільною», – наголосив Леонід Костюченко.

Детальний аналіз нинішньої діяльності Міністерства інфраструктури свідчить: тут більше переймаються зовнішніми атрибутами реформ. Зокрема, створенням численних дорадчих органів, котрі впливають на політику відомства, не маючи при цьому реальної відповідальності.

Розповідає голова Комітету з питань морського та річкового транспорту Громадської ради при Мінінфраструктури Василь Зубков: «У червні минулого року наказом міністра було створено технічний офіс. Його завдання – розробка ідей, проектів, напрямків реформування тощо. У вересні, знову ж таки, наказом міністра стоворюється Рада реформ. Яка повинна спрямовувати діяльність цього технічного офісу і визначати пріоритети реформ. До цієї ради увійшли, окрім працівників міністерства, численні радники. А також представники європейських структур – ЄС, банків міжнарожних тощо. В той же час, іншим наказом створюється моніторингова група, яка має також контролювати цей технічний офіс. На початку цього року створюється проектний офіс з проведення реформ. Але в мене виникає справедливе запитання: скільки ж можна формувати консультативно-дорадчих органів? Вибачте, але все це схоже лише на імітацію роботи».

«Коли говорять про реформи в міністерстві, мені вже, чесно кажучи, стає недобре, – підключається до розмови генеральний директор Всеукраїнського об’єднання крюїнгових компаній В’ячеслав Кисловський. – Адже базові принципи, які ми хочемо, зрештою, отримати, лише декларуються і не працюють. Зокрема, не виконується вимога міжнародної конвенції з дипломування моряків».

Крапку в цій історії ставити ще зарано. Зрештою, надійний громадянський контроль ще нікому не шкодив. Особливо – в такій динамічній галузі, як транспортна.

Источник: http://www.asmap-inform.com/articles.php?ID=6741

Категория: РЕГУЛЯТОРНАЯ ПОЛИТИКА | Просмотров: 375 | Добавил: admin | Теги: #МТУ#Громадська Рада# | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]