Тарифы не менялись 24 года
В течение 24 лет стоимость портовых сборов, взимаемых в тайваньских портах, не менялась, но будет увеличена примерно на 10%. Ли Сянь-И, президент Тайваньской международной портовой корпорации (TIPC), государственного агентства, которое проводит сканирование национальных портов, сказал, что план адаптации портовых тарифов будет сообщен Министерству транспорта и коммуникаций, которому принадлежит TIPC, для вступления в силу. вступает в силу через шесть месяцев после его утверждения.
Сянь-И отметил, что, если индекс потребительских цен вырос до
...
Читать дальше »
|
Тривалий карантин у Шанхаї примусив логістів шукати нові шляхи постачання з Китаю до Європи. До цієї справи долучилася також японська група Nippon Express, яка запропонувала інтермодальні послуги на Новому шовковому шляху у дещо незвичній формі.
Зокрема, консолідація вантажу в одному потязі відбувається аж у казахстанському порту Актау. Туди контейнери прямують з різних провінцій КНР, оминаючи китайські логістичні хаби чи порти, що за останні два роки пережили чимало тривалих та іноді невмотивованих закриттів на карантин. Тож набагато легше відправляти потяг уже з казахської території.
...
Читать дальше »
|
Цього тижня в українській логістиці намітилися позитивні зрушення. Це ще не тенденція, говорять в групі компаній ZAMMLER, утім, обнадіює. На прикордонних пунктах пропуску поменшали черги - туди перевели митників з інших пунктів пропуску, що закрилися (зокрема йдеться про кордони із Росією та Білоруссю). Тож митні процедури пришвидшуються.
Із позитивних новин, на думку експертів, й роз’яснення уряду щодо граничного терміну перебування водіїв комерційних організацій за кордоном. Наразі йдеться про 45 днів. Раніше говорили про 2 тижні, але цього терміну для здійснення деяких рейсів замало. Приміром, якщо водій рушає до Португалії чи Іспанії. А дорога до Азербайджану взагалі може
...
Читать дальше »
|
С 27 контейнерами из Ванкувера, Канада, загруженными на судно "Merete Maersk", первая партия китайских международных грузов начала свой последний этап морских перевозок 31 мая внутри страны - по пути из шанхайского терминала Яншань в порт Тяньцзинь. Возможность работы на внутрикитайской линии является результатом общего плана Государственного совета Китая на 2019 год по стимулированию развития международного центра судоходства в Шанхае.
Источник: https://t.me/shipping00/24541
| |