09:17 Індійський перевізник російської нафти втратив страховку P&I | |
Компанія Gatik Ship Management із Мумбаї, яка після масштабного військового вторгнення Росії в Україну стала значним перевізником російської нафти, більше не користується страхуванням захисту та відшкодування (P&I) від Американського клубу, повідомляє Enkorr. Новина про розрив з’явилася на тлі перевищення ціни на російську нафту марки Urals межі G7 у $60 за барель вперше після того, як вона набула чинності 5 грудня. Відповідно до бази даних безпеки судноплавства Equasis, Gatik створив флот із понад 40 нафтових танкерів з моменту створення після вторгнення в Україну в лютому минулого року. Вважається, що принаймні 34 з цих суден скористалися захистом і страхуванням відшкодування від Американського клубу, який належить до Міжнародної групи P&I Clubs, яка страхує більшість світового танкерного флоту. Однак тепер Американський клуб підтвердив, що більше не страхує судна Gatik. Флот Gatik складається щонайменше з 23 танкерів Aframax, 5 танкерів Suezmax і одного дуже великого нафтоналивника, а також 14 танкерів для продуктів. Як і для багатьох суден у так званому «тіньовому флоті» суден, які зараз перевозять російську нафту, їхній середній вік становить понад 15 років — момент, коли більшість авторитетних судновласників зазвичай відправляють їх на пенсію, зазначає старший аналітик shipbroker Affinity Франческо Тасселло. Наприклад, танкер Gatik Laconia, який зараз перевозить 600 тис. барелів сирої нафти з російського чорноморського порту Новоросійськ до Індії, був побудований у 2003 році, показують дані Equasis. Судно Theseus, яке минулого тижня вивантажило подібний за розміром вантаж російської сирої нафти в порту Тема в Гані, було побудоване в 2006 році. Gatik є однією з численних судноплавних компаній, що перевозять російську нафту, які з’явилися на Близькому Сході та в Індії за останній рік, але її кінцевий бенефіціарний власник невідомий. Він навіть не має діючого веб-сайту. Міжнародна морська організація (IMO) минулого тижня попередила, що судна тіньового флоту характеризуються «неякісним обслуговуванням, нечітким правом власності та серйозною відсутністю страхування». Дані відстеження суден показують, що щонайменше вісім танкерів Gatik перевозили Urals з російських балтійських портів до Індії протягом останнього місяця, а інші здійснювали перевалку з судна на судно в Середземному морі, зокрема біля Греції та іспанського ексклаву Сеута в Північній Африці, а також у водах Малайзії та Кореї. На початку червня 2022 року Євросоюз затвердив шостий пакет економічних та персональних санкцій проти Росії і Білорусі у зв’язку з російським військовим вторгненням до України. Основною складовою шостого пакета санкцій стала заборона на імпорт російської нафти морем. Ембарго набрало чинності з 5 грудня 2022 року для нафти та з 5 лютого 2023 року для нафтопродуктів. Крім того, коаліція, до якої входять 27 країн Євросоюзу, США, Канада, Японія, Велика Британія та Австралія, встановила цінову стелю на морські перевезення російської нафти поза ЄС, після чого найбільші західні страхові компанії перестали страхувати судна, які транспортують нафту з Росії за ціною, вищою $60 за барель. Джерело: https://ports.ua/indijskij-sudnovlasnik-vtrativ-strahovku-pi-cherez-perevezennya-rosijsko%d1%97-nafti/ | |
|
Всего комментариев: 0 | |